Producenci

Zwroty i reklamacje

Zwroty - Jak dokonać zwrotu produktu?

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY >> TUTAJ

 

Adres do zwrotów: Grupa Mozar s.c., 05-260 Marki, ul. Okólna 53a

Wymiany - Jak mogę wymienić produkt?

 

 Reklamacje - Chcę zareklamować produkt

 

FORMULARZ REKLAMACJI >> TUTAJ

 

Adres do reklamacji: Grupa Mozar s.c., 05-260 Marki, ul. Okólna 53a

e-mail do reklamacji: bok@naturalny-wybor.pl

 

Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
  2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
  3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
  4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY >> TUTAJ 

FORMULARZ REKLAMACJI >> TUTAJ

 


Masz pytania?

Dzwoń: +48 572 538 378 lub pisz: bok@naturalny-wybor.pl

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl